با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ ساماندهی «فرهنگیان اعزامی امسال» 4 ماه زودتر از موعد مقرر انجام شد
زیارت عاشورا

قائم‌مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: ساماندهی نیروهای اعزامی سال تحصیلی جاری، 4 ماه زودتر از موعد مقرر انجام شده است.

خبرگزاری فارس: ساماندهی «فرهنگیان اعزامی امسال» 4 ماه زودتر از موعد مقرر انجام شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس خلیل الله بابالو قائم مقام وزیر و رئیس مرکزامور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در اجلاس سالانه سرپرستان مدارس ایرانی در خارج از کشور، اظهار داشت: سرپرستی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در راستای جهاد ملی و اقتصاد مقاومتی تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند و به همت آنها، سال تحصیلی 94ـ93 با کوله باری از تجارب موفق به پایان رسید که می‌توان به پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروهای اعزامی اشاره کرد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در خصوص ساماندهی نیروهای انسانی تصریح کرد: امسال ساماندهی نیروهای انسانی از زمان مقرر، 4 ماه زودتر به پایان رسید و از مزایای این اقدام این است که نیروها زودتر از محل اعزام مطلع شدند و با آمادگی بیشتری می‌توانند در محل‌های خدمت حضور به هم رسانند.

وی با تأکید بر اینکه امسال با شفاف سازی کامل ساماندهی نیروها انجام دادیم، خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی به مدارس طبق نیازسنجی‌های دریافتی انتخاب شده تا از ورود نیروهای مازاد به مدارس جلوگیری شود.

بابالو افزود: سیاست مرکز تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان ایرانی است که مقیم کشورهای خارجی هستند و نیاز به تعلیم و تربیت در مدارس ایرانی و آموزش زبان مادری را دارند و برای آموزش آنها باید مدارسی در شأن جمهوری اسلامی ایران و متناسب با روحیه و فضای زندگی این دانش‌آموزان در این کشورها راه اندازی کنیم.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ساخت خانه‌های سازمانی در سرپرستی‌های شبه قاره و ترکیه پس از طی مراحل قانونی خبر داد.

قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در خصوص برنامه‌های پسا تحریم تأکید کرد و گفت: گسترش روابط دیپلماسی خصوصاً در حوزه آموزش فصل تازه‌ای را ایجاد کرده است و گستره کار بسیار بالا است و پیش بینی‌هایی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد و تأسیس مدارس بین الدولی در کشورها اولین اولویت مرکز است، یادآور شد: ایجاد مدرسه بین‌الملل با برند ایرانی از اولویت‌های دیگر این مرکز است که اقداماتی در این خصوص انجام شده است که امیدواریم با پیگیری‌های مداوم به سرانجام برسد.

به گزارش مرکز اطلا‌ع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سرپرستان اروپا، ترکیه و کشورهای آسیای میانه و روسیه، سوریه، لبنان،‌ شبه قاره، ‌قطر و کویت در این اجلاس شرکت کرده‌اند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 17:54 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |